piątek, 28 października 2022

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY

 


NAPISZ DO MNIE: iwo.smol@gmail.com


Jestem absolwentką Filologii Polskiej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu Ludowego w Monachium.


Od 2008 do 2021 roku mieszkałam w Monachium pracując w zawodzie nauczyciela polonijnego. Uczyłam obcokrajowców oraz dzieci i młodzież w Szkole Przedmiotów Ojczystych. 

Współpracowałam ze Związkiem Nauczycieli Języka Polskiego w Niemczech w ramach którego przeszłam szereg szkoleń zawodowych kładących główny nacisk na naukę dzieci dwu- i wielojęzycznych. 

Prowadzę prywatne KURSY JĘZYKA POLSKIEGO dla dzieci w różnych grupach wiekowych.

Organizuję wakacyjne warsztaty dla dzieci dwujęzycznych.

W ramach Stowarzyszenia Polskich Studentów i Absolwentów w Monachium założyłam Monachijską Grupę Literacką i prowadziłam spotkania w języku polskim poświęcone literaturze.

W ramach Stowarzyszenia Ahoj Nachbarn oraz Mittel Punkt Europa uczestniczyłam przy organizacji m.in. corocznego Festiwalu Filmowego.

Współpracując z Deutsch-Polnische Gesellschaft w Monachium prowadziłam spotkania autorskie z polskimi pisarzami.

 Razem z Deutsches Polen-Institut w Darmstadt w ramach projektu PolenMobil  przeprowadzałam w bawarskich szkołach Polską Animację Językową.


PORTFOLIO

Artykuły o mojej działalności w monachijskim czasopiśmie Moje Miasto:

Internetowe artykuły w języku polskim i niemieckim:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KALENDARZE ADWENTOWE DO POBRANIA

  MOTYWUJĄCE DO REGULARNEJ NAUKI JĘZYKA OBCEGO Czas Adwentu można wykorzystać na różne sposoby! To dni przygotowań do grudniowych świąt, pie...