wtorek, 25 października 2022

POZNAJMY SIĘ

 


Nazywam się Iwona Smól i jestem mamą czwórki dzieci, które urodziły się w Niemczech. Wróciłam do Polski po trzynastu latach emigracji, obecnie mieszkam na Kaszubach. 

Kształciłam się w Toruniu i w Monachium. Od 2012 roku wspieram rodziny wielojęzyczne motywując dzieci do zabaw z drugim językiem a rodziców do wytrwania w bilingualnym wychowaniu. 

Jestem również lektorem języka polskiego jako obcego oraz języka niemieckiego. Uczę dzieci i dorosłych, po powrocie do Polski głównie na platformach internetowych. 

Powołałam do życia Instytut Językowy Echo aby w jednym miejscu połączyć wszystkie swoje pasje. Wspieram system Edukacji Domowej, życie blisko natury, aktywne i świadome wychowywanie dzieci. 
Lubię zanurzyć się w dobre kino i ciekawą literaturę. Uwielbiam biegać, pływać w jeziorze, jeździć na rowerze i stawiać sobie kolejne wyzwania. Prowadzę dwa blogi literackie. Recenyuję książki dla dzieci i dorosłych w języku polskim oraz niemieckim. 



TO DROGA DO MOJEGO LEŚNEGO INSTYTUTU

Tędy dotrzesz do miejsca, z którego wyjdziesz przepełniony nowymi pomysłami i pozytywną energią, a może nawet bogatszy o nowy język. 

Jeśli przyprowadzisz do mnie swoje wielojęzyczne dziecko, to postaram się zachwycić je językiem polskim lub niemieckim i sprawić, aby następnym razem przybiegło do mnie w podskokach. 

Jeśli jesteś zmartwionym poziomem językowym swojego dziecka rodzicem i nie masz pomysłów na to jak je zmotywować, to przespaceruj się tą drogą po wsparcie i pomoc. Gdy cię zobaczę, to usłyszysz, że jesteś wyjątkowy, bo tylko mały procent rodziców troszczy się o wielojęzyczność dzieci. 

Przyjdź też do mnie, jeśli jesteś lektorem języka obcego lub nauczycielem w szkole i szukasz sposobów na zmotywowanie swoich uczniów oraz pomysłów na ciekawe lekcje, na których czas mija bardzo szybko a kursanci zdobywając wiedzę świetnie się bawią. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KALENDARZE ADWENTOWE DO POBRANIA

  MOTYWUJĄCE DO REGULARNEJ NAUKI JĘZYKA OBCEGO Czas Adwentu można wykorzystać na różne sposoby! To dni przygotowań do grudniowych świąt, pie...